Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6173
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШпилєвой, В.О.-
dc.date.accessioned2017-07-06T06:23:06Z-
dc.date.available2017-07-06T06:23:06Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6173-
dc.description.abstractМетою даної дипломної роботи є розробка маркетингової стратегії підприємства ПрАТ «Одеський коньячний завод» та відповідних заходів на ринку.ru_RU
dc.description.abstractЦелью данной работы является разработка маркетинговой стратегии предприятия ЗАО «Одесский коньячный завод» и соответствующие меры на рынке.-
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is to develop the marketing strategy of PJSC "Odessa Cognac Factory" and the corresponding market activities.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегія підприємстваru_RU
dc.subjectспоживчий ринокru_RU
dc.subjectцентральні регіони Україниru_RU
dc.subjectконьячна продукціяru_RU
dc.subjectмаркетинговая стратегия предприятияru_RU
dc.subjectпотребительский рынокru_RU
dc.subjectцентральные регионы Украиныru_RU
dc.subjectконьячная продукцияru_RU
dc.subjectmarketing strategy of the enterpriseru_RU
dc.subjectconsumer marketru_RU
dc.subjectcentral regions of Ukraineru_RU
dc.subjectcognac productsru_RU
dc.titleФормування маркетингової стратегії підприємства «Одеський коньячний завод» на споживчому ринку центральних регіонів Україниru_RU
dc.title.alternativeФормирование маркетинговой стратегии предприятия «Одесский коньячный завод» на потребительском рынке центральных регионов Украиныru_RU
dc.title.alternativeFormation of the marketing strategy of the enterprise "Odessa Cognac Factory" on the consumer market of the central regions of Ukraineru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.