Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6184
Title: Вплив інформаційної економіки на продуктову політику банку
Other Titles: Влияние информационной экономики на продуктовую политику банка
The impact of the information economy on product policy of the Bank
Authors: Мельник, Д.О.
Issue Date: 2016
Keywords: віртуальне спілкування
інформаційна економіка
продуктова політика банку
технології віртуального спілкування
інноваційна діяльність
іноземний банк
чинники розвитку продуктової політики
сучасне суспільство
інтернет-банк
кредитна установа
виртуальное общение
информационная экономика
продуктовая политика банка
технологии виртуального общения
инновационная деятельность
иностранный банк
факторы развития продуктовой политики
современное общество
интернет-банк
кредитное учреждение
virtual communication
information economy
grocery bank policy
technology virtual communication
innovation activity
foreign Bank
factors of development of food policies
modern society
Internet banking
credit institution
Abstract: Мета дипломної роботи полягає в оцінці впливу інформаційної економіки на продуктову політику банку, аналіз впровадження віртуального спілкування, вдосконалення процесів розробки та впровадження нових банківських продуктів.
Цель дипломной работы заключается в оценке влияния информационной экономики на продуктовую политику банка, анализ внедрения виртуального общения, совершенствования процессов разработки и внедрения новых банковских продуктов.
The aim of the thesis is to evaluate the impact of information Economics on the product policy of the Bank, analysis of the implementation of virtual communication, process improvement development and implementation of new banking products.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6184
Appears in Collections:Факультет фінансів та банківської справи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.