Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6222
Назва: Маркетингова діяльність підприємства - фірмовий магазин «Томас»
Інші назви: Маркетинговая деятельность предприятия - фирменный магазин «Томас»
Marketing activity of the company is the Thomas Store brand
Автори: Медвецький, В.В.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: маркетингова політика
підприємство
маркетинговая политика
предприятие
marketing policy
enterprise
Короткий огляд (реферат): Основною метою дипломної роботи є аналіз маркетингової політики та розробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства - Фірмовий магазин «Томас» в умовах конкурентного середовища та чинного законодавства України.
Основной целью работы является анализ маркетинговой политики и разработка рекомендаций по совершенствованию маркетинговой деятельности предприятия - Фирменный магазин «Томас» в условиях конкурентной среды и действующего законодательства Украины.
The main goal of the thesis is to analyze marketing policy and develop recommendations for improving the marketing activities of the company "Thomas Store" in the competitive environment and the current legislation of Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6222
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.