Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6222
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМедвецький, В.В.-
dc.date.accessioned2017-07-12T06:25:21Z-
dc.date.available2017-07-12T06:25:21Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6222-
dc.description.abstractОсновною метою дипломної роботи є аналіз маркетингової політики та розробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства - Фірмовий магазин «Томас» в умовах конкурентного середовища та чинного законодавства України.ru_RU
dc.description.abstractОсновной целью работы является анализ маркетинговой политики и разработка рекомендаций по совершенствованию маркетинговой деятельности предприятия - Фирменный магазин «Томас» в условиях конкурентной среды и действующего законодательства Украины.-
dc.description.abstractThe main goal of the thesis is to analyze marketing policy and develop recommendations for improving the marketing activities of the company "Thomas Store" in the competitive environment and the current legislation of Ukraine.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингова політикаru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectмаркетинговая политикаru_RU
dc.subjectпредприятиеru_RU
dc.subjectmarketing policyru_RU
dc.subjectenterpriseru_RU
dc.titleМаркетингова діяльність підприємства - фірмовий магазин «Томас»ru_RU
dc.title.alternativeМаркетинговая деятельность предприятия - фирменный магазин «Томас»ru_RU
dc.title.alternativeMarketing activity of the company is the Thomas Store brandru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.