Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6223
Назва: Розробка маркетингової стратегії підприємства (на прикладі ФОП Попов С.П.)
Інші назви: Разработка маркетинговой стратегии предприятия (на примере ФЛП Попов С.П.)
Development of marketing strategy of the enterprise (on the example of IE Popov SP)
Автори: Свєтнік, Ю.Г.
Дата публікації: 2015
Ключові слова: підприємство
маркетингова стратегія
предприятие
маркетинговая стратегия
enterprise
marketing strategy
Короткий огляд (реферат): Метою дипломної роботи є розробка ефективного та актуального комплексу маркетингових стратегій для ФОП Попов С.П. на базі дослідження його економічного становища, зовнішнього та внутрішнього середовища, діяльності основних конкурентів.
Целью работы является разработка эффективного и актуального комплекса маркетинговых стратегий для СПД Попов С.П. на базе исследования его экономического положения, внешней и внутренней среды, деятельности основных конкурентов.
The purpose of the thesis is to develop an effective and up-to-date complex of marketing strategies for IE Popov SP. On the basis of research of its economic situation, external and internal environment, activities of the main competitors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6223
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка маркетингової стратегії підприємства.pdf357 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.