Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6223
Title: Розробка маркетингової стратегії підприємства (на прикладі ФОП Попов С.П.)
Other Titles: Разработка маркетинговой стратегии предприятия (на примере ФЛП Попов С.П.)
Development of marketing strategy of the enterprise (on the example of IE Popov SP)
Authors: Свєтнік, Ю.Г.
Issue Date: 2015
Keywords: підприємство
маркетингова стратегія
предприятие
маркетинговая стратегия
enterprise
marketing strategy
Abstract: Метою дипломної роботи є розробка ефективного та актуального комплексу маркетингових стратегій для ФОП Попов С.П. на базі дослідження його економічного становища, зовнішнього та внутрішнього середовища, діяльності основних конкурентів.
Целью работы является разработка эффективного и актуального комплекса маркетинговых стратегий для СПД Попов С.П. на базе исследования его экономического положения, внешней и внутренней среды, деятельности основных конкурентов.
The purpose of the thesis is to develop an effective and up-to-date complex of marketing strategies for IE Popov SP. On the basis of research of its economic situation, external and internal environment, activities of the main competitors.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6223
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.