Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6224
Назва: Маркетинг салону краси «Profi» на ринку побутових послуг
Інші назви: Маркетинг салона красоты «Profi» на рынке бытовых услуг
Marketing of beauty salon "Profi" in the market of domestic services
Автори: Ушакова, Є.Є.
Дата публікації: 2015
Ключові слова: маркетинг
ринок побутових послуг
маркетинг
рынок бытовых услуг
marketing
consumer services market
Короткий огляд (реферат): Мета і завдання дослідження - отримати картину існуючої ситуації на підприємстві, та внести корективи в подальшому для поліпшення економічних показників, від впровадження напрацювань з галузі маркетингу.
Цель и задачи исследования - получить картину существующей ситуации на предприятии, внести коррективы в дальнейшем для улучшения экономических показателей, от внедрения наработок в области маркетинга.
The purpose and objectives of the study are to get a picture of the current situation in the enterprise, and to make further adjustments in order to improve the economic indicators, from introducing the developments in the field of marketing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6224
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг салону краси «Profi» на ринку побутових послуг.pdf431,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.