Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6282
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKovalenko, V.-
dc.contributor.authorКоваленко, В.В.-
dc.contributor.authorКоваленко, В.В.-
dc.date.accessioned2017-07-17T11:10:39Z-
dc.date.available2017-07-17T11:10:39Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationKovalenko V. Implementation of Innovative Marketing Channels of the Promotion of Banking Products / V. Kovalenko, V. Piddybna // Public policy and economic development: Scientifi c and Practical Journal. – 2016. – Issue 9 (13). – P. 209-216.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6282-
dc.description.abstractRelevance of the topic. The modern development of financial and economic relations in the society requires banks to reconsider the relationship between them and customers in terms of information and technological provision. In this case, an urgent issue is the improvement of innovative marketing channels for the promotion of banking products. Problem statement. It is appropriate to improve cooperation in contacts with clients of bank and the bank branches that provide marketing, Internet banking, mobile banking, interactive auto-responders, ATMs and call centers to promote banking products. Analysis of recent publications. V. Vartsaby, A. Voronin, R. Damiyen, B. Dyakonov, I. Zhurba, A. Pospelov's scientific publications and many others are devoted to the problem of realization of marketing innovative strategy. Unsolved part of the problem. Scientists did not sufficiently study the methodological support for creating conditions for banks management to believe that the Internet does not offer an increase in the ability to communicate directly with customers, and also affects the speed of promotion of banking products, thereby increasing the potential profitability of banks. Purpose of the research. The purpose of the paper is to summarize the experience of domestic banks that ensure the development of marketing innovative channels for promoting banking products on the basis of taking deliberate decisions on Internet banking, mobile banking, social networks for better interaction with clients. Statement of main materials. The paper explores the innovative development of marketing channels of the banking system of Ukraine. It justifies the acceptability of remote banking services to the excessive commitment to physical network relations shown by bank managers and the lack of faith in virtual relationships.ru_RU
dc.description.abstractУ статті визначено, що сучасний розвиток фінансово-економічних відносин в суспільстві вимагає від банків перегляду взаємовідносин між ними і клієнтами з точки зору інформаційного та технологічного забезпечення. У зв'язку з цим актуальним питанням виступає удосконалення інноваційних маркетингових каналів для просування банківських продуктів. Доведено, що доцільним є зміцнення співпраці в контактах з клієнтами відділень банку та підрозділів, які забезпечують маркетинг, інтернет-банкінг, мобільний банкінг, інтерактивні автовідповідачі, банкомати і колл-центри з метою просування банківських продуктів. Обґрунтовано прийнятність дистанційного банківського обслуговування для менеджерів банків, які відносяться з надмірною прихильністю до фізичних мережевих відносин і відсутністю віри в віртуальні відносини. Перспективою подальшого дослідження, щодо поставленої проблеми, є розробка для роздрібних банків нових управлінських підходів у використанні соціальних мереж для поліпшення сприйняття бренду, створення моделі маркетингу адаптованої для електронної банківської справи.-
dc.description.abstractВ статье определено, что современное развитие финансово-экономических отношений в обществе требует от банков просмотра взаимоотношений между ними и клиентами с точки зрения информационного и технологического обеспечения. В связи с этим актуальным вопросом выступает совершенствование инновационных маркетинговых каналов для продвижения банковских продуктов. Доказано, что целесообразным является укрепление сотрудничества в контактах с клиентами отделений банка и подразделений, обеспечивающих маркетинг, интернет-банкинг, мобильный банкинг, интерактивные автоответчики, банкоматы и колл-центры с целью продвижения банковских продуктов. Обоснованно приемлемость дистанционного банковского обслуживания для менеджеров банков, которые относятся с избыточным приверженностью физических сетевых отношений и отсутствием веры в виртуальные отношения. Перспективой дальнейшего исследования относительно поставленной проблемы, является разработка для розничных банков новых управленческих подходов использования социальных сетей для улучшения восприятия бренда, создание модели маркетинга адаптированной для электронной банковского дела.-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectinternet bankingru_RU
dc.subjectbanking marketingru_RU
dc.subjectthe spread of innovationru_RU
dc.subjectremote bankingru_RU
dc.subjectmobile bankingru_RU
dc.subjectsocial networksru_RU
dc.subjectcrowdsourcingru_RU
dc.subjectінтернет-банкінгru_RU
dc.subjectбанківський маркетингru_RU
dc.subjectпоширення інноваційru_RU
dc.subjectдистанційне банківське обслуговуванняru_RU
dc.subjectмобільний банкінгru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.subjectкраудсорсінгru_RU
dc.subjectинтернет-банкингru_RU
dc.subjectбанковский маркетингru_RU
dc.subjectраспространение инновацийru_RU
dc.subjectдистанционное банковское обслуживаниеru_RU
dc.subjectмобильный банкингru_RU
dc.subjectсоциальные сетиru_RU
dc.subjectкраудсорсингru_RU
dc.titleImplementation of Innovative Marketing Channels of the Promotion of Banking Productsru_RU
dc.title.alternativeВпровадження інноваційних маркетингових каналів просування банківських продуктівru_RU
dc.title.alternativeВнедрение инновационных маркетинговых каналов продвижения банковских продуктовru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.doi5666-0998-22-
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Implementation of Innovative Marketing Channels of the Promotion of Banking Products.pdf3,46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.