Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6343
Title: Управління комплексом маркетингу на підприємстві харчової промисловості ПП «Ліберте»
Other Titles: Управление комплексом маркетинга на предприятии пищевой промышленности ООО «Либерте»
Management of a complex of marketing at the enterprise of the food-processing industry LLC "Liberté"
Authors: Гріцкан, І.С.
Issue Date: 2016
Keywords: управління комплексом маркетингу
харчова промисловість
управления комплексом маркетинга
пищевая промышленность
marketing complex management
food industry
Abstract: Метою дипломної роботи є вивчення особливостей комплексу маркетингу на підприємстві харчової промисловості ПП «Ліберте». Вивчення маркетинг-міксу – це важливе завдання, до виконання якого повинні бути залучені усі співробітники компанії: від топ-менеджерів до працівників на виробництві.
Целью дипломной работы является изучение особенностей комплекса маркетинга на предприятии пищевой промышленности ООО «Либерте». Изучение маркетинг-микса – это важная задача, к выполнению которой должны быть привлечены все сотрудники компании: от топ-менеджеров до работников на производстве.
The purpose of the thesis is to study the features of the marketing complex at the food-processing industry enterprise LLC "Liberté". Studying a marketing mix is an important task, which all employees of the company should be involved in: from top-managers to workers in production.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6343
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Управління комплексом маркетингу.PDF298,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.