Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6343
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГріцкан, І.С.-
dc.date.accessioned2017-07-26T11:50:51Z-
dc.date.available2017-07-26T11:50:51Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6343-
dc.description.abstractМетою дипломної роботи є вивчення особливостей комплексу маркетингу на підприємстві харчової промисловості ПП «Ліберте». Вивчення маркетинг-міксу – це важливе завдання, до виконання якого повинні бути залучені усі співробітники компанії: від топ-менеджерів до працівників на виробництві.ru_RU
dc.description.abstractЦелью дипломной работы является изучение особенностей комплекса маркетинга на предприятии пищевой промышленности ООО «Либерте». Изучение маркетинг-микса – это важная задача, к выполнению которой должны быть привлечены все сотрудники компании: от топ-менеджеров до работников на производстве.-
dc.description.abstractThe purpose of the thesis is to study the features of the marketing complex at the food-processing industry enterprise LLC "Liberté". Studying a marketing mix is an important task, which all employees of the company should be involved in: from top-managers to workers in production.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectуправління комплексом маркетингуru_RU
dc.subjectхарчова промисловістьru_RU
dc.subjectуправления комплексом маркетингаru_RU
dc.subjectпищевая промышленностьru_RU
dc.subjectmarketing complex managementru_RU
dc.subjectfood industryru_RU
dc.titleУправління комплексом маркетингу на підприємстві харчової промисловості ПП «Ліберте»ru_RU
dc.title.alternativeУправление комплексом маркетинга на предприятии пищевой промышленности ООО «Либерте»ru_RU
dc.title.alternativeManagement of a complex of marketing at the enterprise of the food-processing industry LLC "Liberté"ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Управління комплексом маркетингу.PDF298,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.