Розвиток комплексу маркетингу в умовах сучасної економіки

Abstract

Метою дослідження є вдосконалення науково-методичних основ формування і розвитку комплексу маркетингу на підприємстві, наукове обґрунтування його основних положень, напрямків і пріоритетів розвитку. На основі проведеного аналізу, розроблення рекомендацій з удосконалення комплексу маркетингу на підприємстві.
Целью исследования является совершенствование научно-методических основ формирования и развития комплекса маркетинга на предприятии, научное обоснование его основных положений, направлений и приоритетов развития. На основе проведенного анализа, разработка рекомендаций по совершенствованию комплекса маркетинга.
The aim of the research is to improve the scientific and methodological foundations for the formation and development of marketing complex at the enterprise, the scientific substantiation of its main provisions, directions and development priorities. Based on the analysis, the development of recommendations for improving the marketing mix.

Description

Citation

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By