Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6345
Назва: Розробка стратегії маркетингу підприємства ТОВ «СІМ»
Інші назви: Разработка стратегии маркетинга предприятия ООО «СИМ»
Development of the marketing strategy of the company "SIM"
Автори: Морозова, І.Л.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: маркетингова стратегія підприємства
маркетингова діяльність
маркетинговая стратегия предприятия
маркетинговая деятельность
marketing strategy of the enterprise
marketing activity
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є розробка рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової стратегії підприємства ТОВ «СІМ».
Целью исследования является разработка рекомендаций по совершенствованию маркетинговой стратегии предприятия ООО «СИМ».
The purpose of the study is to develop recommendations for improving the marketing strategy of the company LLC "SIM".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6345
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка стратегії маркетингу підприємства ТОВ «СІМ».pdf436,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.