Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6345
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМорозова, І.Л.-
dc.date.accessioned2017-07-26T12:17:41Z-
dc.date.available2017-07-26T12:17:41Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6345-
dc.description.abstractМетою дослідження є розробка рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової стратегії підприємства ТОВ «СІМ».ru_RU
dc.description.abstractЦелью исследования является разработка рекомендаций по совершенствованию маркетинговой стратегии предприятия ООО «СИМ».-
dc.description.abstractThe purpose of the study is to develop recommendations for improving the marketing strategy of the company LLC "SIM".-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегія підприємстваru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.subjectмаркетинговая стратегия предприятияru_RU
dc.subjectмаркетинговая деятельностьru_RU
dc.subjectmarketing strategy of the enterpriseru_RU
dc.subjectmarketing activityru_RU
dc.titleРозробка стратегії маркетингу підприємства ТОВ «СІМ»ru_RU
dc.title.alternativeРазработка стратегии маркетинга предприятия ООО «СИМ»ru_RU
dc.title.alternativeDevelopment of the marketing strategy of the company "SIM"ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка стратегії маркетингу підприємства ТОВ «СІМ».pdf436,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.