Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6346
Назва: Маркетинг підприємств послуг на прикладі ТОВ "ПАЙН ХАУС ЛТД"
Інші назви: Маркетинг предприятий услуг на примере ООО "ПАЙН ХАУС ЛТД"
Marketing of service companies by the example of PINE HOUSE LTD
Автори: Трусь, Ю.О.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльность
агропродукція
маркетинг
маркетинговая деятельность
агропродукция
marketing
marketing activities
agro products
Короткий огляд (реферат): Метою даної роботи є аналіз маркетингової діяльності сюрвеєрського підприємства і пропозиція щодо шляхів удосконалення, спрямовані на більш глибоке дослідження ринку і застосування засад маркетингу.
Целью данной работы является анализ маркетинговой деятельности геодезические предприятия и предложение о путях совершенствования, направленные на более глубокое исследование рынка и применения принципов маркетинга.
The purpose of this work is to analyze the marketing activities of geodesic enterprises and proposals on ways to improve, aimed at deeper research of the market and the application of marketing principles.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6346
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг підприємств послуг на прикладі ТОВ ПАЙН ХАУС ЛТД.pdf346,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.