Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6376
Назва: Маркетингова стратегія на засадах ціннісного підходу туристичної фірми «Селезньов Тур»
Інші назви: Маркетинговая стратегия на основе ценностного подхода туристической фирмы «Селезнев Тур»
Marketing strategy based on value approach travel company "Seleznev Tour"
Автори: Петренко, М.В.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: маркетинг
туристичний бізнес
маркетинг
туристический бизнес
marketing
tourism business
Короткий огляд (реферат): Актуальність проблематики, якій присвячена дипломна робота, полягає у винятково високому рівні конкуренції на ринку туристичних послуг, на увазі якого вітчизняні туристичні підприємства змушені постійно шукати вакантні ринкові ніші, у тому числі в нових для себе видах туризму. Постає необхідність у виявленні потреб споживачів.
Актуальность проблематики, которой посвящена дипломная работа, заключается в исключительно высоком уровне конкуренции на рынке туристических услуг, в виду которого отечественные туристические предприятия вынуждены постоянно искать вакантные рыночные ниши, в том числе в новых для себя видах туризма. Возникает необходимость в выявлении потребностей потребителей.
The relevance of the issue, which is devoted to thesis work, is an exceptionally high level of competition in the tourism market is the domestic tourist enterprises are forced to constantly search for vacant market niches, including in new types of tourism. There is a need to identify the needs of consumers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6376
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.