Маркетингова стратегія на засадах ціннісного підходу туристичної фірми «Селезньов Тур»
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Актуальність проблематики, якій присвячена дипломна робота, полягає у винятково високому рівні конкуренції на ринку туристичних послуг, на увазі якого вітчизняні туристичні підприємства змушені постійно шукати вакантні ринкові ніші, у тому числі в нових для себе видах туризму. Постає необхідність у виявленні потреб споживачів.
Актуальность проблематики, которой посвящена дипломная работа, заключается в исключительно высоком уровне конкуренции на рынке туристических услуг, в виду которого отечественные туристические предприятия вынуждены постоянно искать вакантные рыночные ниши, в том числе в новых для себя видах туризма. Возникает необходимость в выявлении потребностей потребителей.
The relevance of the issue, which is devoted to thesis work, is an exceptionally high level of competition in the tourism market is the domestic tourist enterprises are forced to constantly search for vacant market niches, including in new types of tourism. There is a need to identify the needs of consumers.
Актуальность проблематики, которой посвящена дипломная работа, заключается в исключительно высоком уровне конкуренции на рынке туристических услуг, в виду которого отечественные туристические предприятия вынуждены постоянно искать вакантные рыночные ниши, в том числе в новых для себя видах туризма. Возникает необходимость в выявлении потребностей потребителей.
The relevance of the issue, which is devoted to thesis work, is an exceptionally high level of competition in the tourism market is the domestic tourist enterprises are forced to constantly search for vacant market niches, including in new types of tourism. There is a need to identify the needs of consumers.