Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6376
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетренко, М.В.-
dc.date.accessioned2017-08-02T12:10:00Z-
dc.date.available2017-08-02T12:10:00Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6376-
dc.description.abstractАктуальність проблематики, якій присвячена дипломна робота, полягає у винятково високому рівні конкуренції на ринку туристичних послуг, на увазі якого вітчизняні туристичні підприємства змушені постійно шукати вакантні ринкові ніші, у тому числі в нових для себе видах туризму. Постає необхідність у виявленні потреб споживачів.ru_RU
dc.description.abstractАктуальность проблематики, которой посвящена дипломная работа, заключается в исключительно высоком уровне конкуренции на рынке туристических услуг, в виду которого отечественные туристические предприятия вынуждены постоянно искать вакантные рыночные ниши, в том числе в новых для себя видах туризма. Возникает необходимость в выявлении потребностей потребителей.-
dc.description.abstractThe relevance of the issue, which is devoted to thesis work, is an exceptionally high level of competition in the tourism market is the domestic tourist enterprises are forced to constantly search for vacant market niches, including in new types of tourism. There is a need to identify the needs of consumers.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectтуристичний бізнесru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectтуристический бизнесru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjecttourism businessru_RU
dc.titleМаркетингова стратегія на засадах ціннісного підходу туристичної фірми «Селезньов Тур»ru_RU
dc.title.alternativeМаркетинговая стратегия на основе ценностного подхода туристической фирмы «Селезнев Тур»ru_RU
dc.title.alternativeMarketing strategy based on value approach travel company "Seleznev Tour"ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.