Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6378
Title: Управління ризиками виведення нового товару на ринок кабельної продукції
Other Titles: Управление рисками вывода нового товара на рынок кабельной продукции
Risk management launch of a new product on the market of cable products
Authors: Пігуляк, М.О.
Issue Date: 2016
Keywords: ризики
новий товар
риски
новый товар
risks
new product
Abstract: В умовах сучасного ринку компаніям для максимізації прибутку надається ряд маркетингових стратегій. Пропозиція нового товару – перспектива високо заробітку, але разом з цим, ще і ризикова авантюра. Успішна маркетингова кампанія є найбільш відповідним засобом для розробки і виведення нового товару на ринок. З'ясувати, що саме захоче придбати споживач завтра – основне завдання передових фірм.
В условиях современного рынка компаниям для максимизации прибыли предоставляется ряд маркетинговых стратегий. Предложение нового товара – перспектива высоко заработка, но вместе с этим, еще и рисковая авантюра. Успешная маркетинговая кампания является наиболее подходящим средством для разработки и выведения нового товара на рынок. Выяснить, что именно захочет приобрести потребитель завтра – основная задача передовых фирм.
In today's market companies to maximize profits given a number of marketing strategies. Offer a new product – the prospect of high earnings, but, still a risky gamble. A successful marketing campaign is the most appropriate way to develop and launch a new product on the market. Figure out what it wants to purchase by the customer of tomorrow – the main objective of the advanced firms.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6378
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.