Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6378
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПігуляк, М.О.-
dc.date.accessioned2017-08-02T12:28:15Z-
dc.date.available2017-08-02T12:28:15Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6378-
dc.description.abstractВ умовах сучасного ринку компаніям для максимізації прибутку надається ряд маркетингових стратегій. Пропозиція нового товару – перспектива високо заробітку, але разом з цим, ще і ризикова авантюра. Успішна маркетингова кампанія є найбільш відповідним засобом для розробки і виведення нового товару на ринок. З'ясувати, що саме захоче придбати споживач завтра – основне завдання передових фірм.ru_RU
dc.description.abstractВ условиях современного рынка компаниям для максимизации прибыли предоставляется ряд маркетинговых стратегий. Предложение нового товара – перспектива высоко заработка, но вместе с этим, еще и рисковая авантюра. Успешная маркетинговая кампания является наиболее подходящим средством для разработки и выведения нового товара на рынок. Выяснить, что именно захочет приобрести потребитель завтра – основная задача передовых фирм.-
dc.description.abstractIn today's market companies to maximize profits given a number of marketing strategies. Offer a new product – the prospect of high earnings, but, still a risky gamble. A successful marketing campaign is the most appropriate way to develop and launch a new product on the market. Figure out what it wants to purchase by the customer of tomorrow – the main objective of the advanced firms.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectризикиru_RU
dc.subjectновий товарru_RU
dc.subjectрискиru_RU
dc.subjectновый товарru_RU
dc.subjectrisksru_RU
dc.subjectnew productru_RU
dc.titleУправління ризиками виведення нового товару на ринок кабельної продукціїru_RU
dc.title.alternativeУправление рисками вывода нового товара на рынок кабельной продукцииru_RU
dc.title.alternativeRisk management launch of a new product on the market of cable productsru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.