Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6383
Назва: Підвищення конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Білгород-Дністровська паляниця» на засадах TQM
Інші назви: Повышение конкурентоспособности предприятия ООО «Белгород-Днестровская паляница» на принципах TQM
Improving the competitiveness of enterprises OOO "Belgorod-Dniester Palyanitsa" TQM principles
Автори: Пориваєва, Н.Ю.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: конкурентоспроможність
ринок хлібобулочних виробів
конкурентоспособность
рынок хлебобулочных изделий
competitiveness
the market of bakery products
Короткий огляд (реферат): Тематика даної дипломної роботи є актуальною, оскільки заходи для покращення якості готової продукції, що виробляється є одним з найважливіших напрямків діяльності керівництва для забезпечення стабільного конкурентного становища на ринку, підвищення власної конкурентоспроможності та забезпечення попиту та задоволення потреб та вимог споживачів. Високе конкурентоспроможність та стійке положення на ринку є показником, що підтверджує доцільность інвестування коштів в реалізацію проекту для підвищення якості готової продукції.
Тематика данной дипломной работы является актуальной, поскольку меры для улучшение качества готовой продукции является одним из важнейших направлений деятельности руководства для обеспечения стабильного конкурентного положения на рынке, повышение собственной конкурентоспособности и обеспечение спроса и удовлетворения потребностей и требований потребителей. Высокое конкурентоспособность и устойчивое положение на рынке является показателем, что подтверждает целесообразность инвестирования средств в реализацию проекта для повышение качества готовой продукции.
The theme of this thesis is relevant because measures to improving the quality of the finished product is one of the most important activities of the guidance and to ensure sustainable competitive market position, improve competitiveness and ensuring demand and meet the needs and demands of consumers. High competitiveness and sustainable position in the market is an indicator that confirms the advisability of investing in the project for improving the quality of the finished product.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6383
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Підвищення конкурентоспроможності підприємства.pdf162,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.