Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6383
Title: Підвищення конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Білгород-Дністровська паляниця» на засадах TQM
Other Titles: Повышение конкурентоспособности предприятия ООО «Белгород-Днестровская паляница» на принципах TQM
Improving the competitiveness of enterprises OOO "Belgorod-Dniester Palyanitsa" TQM principles
Authors: Пориваєва, Н.Ю.
Issue Date: 2016
Keywords: конкурентоспроможність
ринок хлібобулочних виробів
конкурентоспособность
рынок хлебобулочных изделий
competitiveness
the market of bakery products
Abstract: Тематика даної дипломної роботи є актуальною, оскільки заходи для покращення якості готової продукції, що виробляється є одним з найважливіших напрямків діяльності керівництва для забезпечення стабільного конкурентного становища на ринку, підвищення власної конкурентоспроможності та забезпечення попиту та задоволення потреб та вимог споживачів. Високе конкурентоспроможність та стійке положення на ринку є показником, що підтверджує доцільность інвестування коштів в реалізацію проекту для підвищення якості готової продукції.
Тематика данной дипломной работы является актуальной, поскольку меры для улучшение качества готовой продукции является одним из важнейших направлений деятельности руководства для обеспечения стабильного конкурентного положения на рынке, повышение собственной конкурентоспособности и обеспечение спроса и удовлетворения потребностей и требований потребителей. Высокое конкурентоспособность и устойчивое положение на рынке является показателем, что подтверждает целесообразность инвестирования средств в реализацию проекта для повышение качества готовой продукции.
The theme of this thesis is relevant because measures to improving the quality of the finished product is one of the most important activities of the guidance and to ensure sustainable competitive market position, improve competitiveness and ensuring demand and meet the needs and demands of consumers. High competitiveness and sustainable position in the market is an indicator that confirms the advisability of investing in the project for improving the quality of the finished product.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6383
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Підвищення конкурентоспроможності підприємства.pdf162,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.