Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6385
Назва: Формування маркетингової стратегії ТОВ «Таврія В» на ринку роздрібної торгівлі
Інші назви: Формирование маркетинговой стратегии ООО «Таврия В» на рынке розничной торговли
Forming marketing strategies, LLC "Tavria-V" on the retail market
Автори: Стельмах, Д.Ф.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: маркетинг
маркетингова стратегія
маркетинг
маркетинговая стратегия
marketing
marketing strategy
Короткий огляд (реферат): Проблема формування маркетингової стратегії для українських підприємств актуальна, оскільки у деяких компаній такої просто немає, або маркетинговою діяльністю називають план дій на найближчий час, що не враховує ні конкурентну ситуацію на ринку, ні тенденції розвитку в галузі і сегменті. На підприємствах України існують не тільки проблеми з формуванням маркетингової стратегії, але і маса інших проблем, проте, чим більше посилюватимуться конкуренція і стабілізуватися ринок, тим більшу увагу власникам і керівникам компаній доведеться приділяти саме маркетингу. Сучасні керівники, на жаль, не завжди усвідомлюють роль маркетингу, і цьому питанню іноді приділяється недостатньо уваги. Службі маркетингу деколи буває складно добитися тих бюджетів, які необхідні для втілення маркетингової діяльності, або вони взагалі формуються за залишковим принципом. До того ж не розуміючи доцільності, керівники не інвестують досить засобів у фахівців маркетингових служб.
Проблема формирования маркетинговой стратегии для украинских предприятий актуальна, поскольку у некоторых компаний такой просто нет, или маркетинговой деятельностью называют план действий на ближайшее время, что не учитывает ни конкурентную ситуацию на рынке, ни тенденции развития отрасли и сегменте. На предприятиях существуют не только проблемы с формированием маркетинговой стратегии, но и масса других проблем, однако, чем больше ужесточаться конкуренция и стабилизироваться рынок, тем большую внимание владельцам и руководителям компаний придется уделять именно маркетинга. Современные руководители, к сожалению, не всегда осознают роль маркетинга, и этому вопросу иногда уделяется недостаточно внимания. Службе маркетинга порой бывает сложно добиться тех бюджетов, которые необходимы для воплощение маркетинговой деятельности, или они вообще формируются остаточному принципу. К тому же не понимая целесообразности, руководители не инвестируют достаточно средств в специалистов маркетинговых служб.
The problem of formation of marketing strategy for Ukrainian enterprises relevant because some companies does not exist, or marketing activity is called the action plan for the near future, which is not neither takes into account the competitive market situation or trends in the industry and segment. At the enterprises there are not only problems with the formation of the marketing strategy, but also a lot of other problems, however, than more tougher competition and stabilize the market, the greater attention owners and managers of the companies will have to pay it marketing. Modern managers, unfortunately, do not always see the role marketing, and this question is sometimes being overlooked. Service marketing is sometimes difficult to achieve the budgets that are necessary to the embodiment of a marketing activity or are formed residual. Besides not understanding the feasibility, the heads invest enough money into specialists marketing services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6385
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формування маркетингової стратегії.pdf496,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.