Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6386
Title: Управління конкурентоспроможністю для забезпечення фінансово-економічної безпеки ТОВ «Цемент»
Other Titles: Управление конкурентоспособностью для обеспечения финансово-экономической безопасности ООО «Цемент»
Management of competitiveness to ensure financial the economic security of LLC "Cement"
Authors: Тарасенко, М.М.
Issue Date: 2016
Keywords: конкурентоспроможність
фінансово-економічна безпека
конкурентоспособность
финансово-экономическая безопасность
competitiveness
financial-economic security
Abstract: Критерій конкурентоспроможності – рівень продаж і стабільне місце на ринку. Оптимізація політики поведінки в умовах специфічного ринку України здатна істотно підвищити «виживаність», стабільність, тривалість конкурентних переваг і забезпечити подальше зростання підприємства. Поняття конкурентоспроможності містить у собі великий комплекс економічних характеристик, що визначають положення фірми на галузевому ринку (національному або світовому). Цей комплекс може включати характеристики товару, обумовлені сферою виробництва, а також фактори, що формують у цілому економічні умови виробництва, і збуту продукції. Рівень конкурентоспроможності підприємства – дзеркало, в якому відображаються сукупні підсумки роботи практично всіх служб підприємства.
Критерий конкурентоспособности – уровень продаж и стабильное место на рынка. Оптимизация политики поведения в условиях специфического рынка Украины способна существенно повысить «выживаемость», стабильность, продолжительность конкурентных преимуществ и обеспечить дальнейший рост предприятия. Понятие конкурентоспособности содержит в себе большой комплекс экономических характеристик, определяющих положение фирмы на отраслевом рынке (национальном или мировом). Этот комплекс может включать характеристики товара, определяемые сферой производства, а также факторы, формирующие в целом экономические условия производства, и сбыта продукции. Уровень конкурентоспособности предприятия – это зеркало, в котором отражаются совокупные итоги работы практически всех служб предприятия.
The criterion of competitiveness – level of sales and a stable position in market. Optimizing policy behaviour in the context of specific market of Ukraine can significantly increase the "survival rate", stability, duration competitive advantages and further growth of the company. The concept competitiveness contains a large set of economic characteristics that define the position of the firm in the industry market (national or global). This complex may incorporate features of the goods determined by the production, as well as the factors that shape in General economic conditions of production, and sales. Level the competitiveness of the enterprise is a mirror where the cumulative results of the work of almost all departments of the enterprise.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6386
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.