Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6394
Назва: Розробка стратегії маркетингу на підприємстві ТОВ «ТехноЮГ»
Інші назви: Разработка стратегии маркетинга на предприятии ООО «ТехноЮГ»
Developing marketing strategies for the enterprise "Tehnolog"
Автори: Пархідько, О.М.
Дата публікації: 2015
Ключові слова: маркетинг
стратегія
маркетинг
стратегия
marketing
strategy
Короткий огляд (реферат): В даний час на сучасних підприємствах все більше зростає роль маркетингу. Це обумовлено різноманітністю товарів і послуг, широтою переваг покупців. Виграють ті підприємства, чиї продукти, послуги користуються попитом. Тому, маркетингова діяльність стає базисом, на якому будуються всі робочі процеси в організації.
В настоящее время на современных предприятиях все больше возрастает роль маркетинга. Это обусловлено разнообразием товаров и услуг, широтой предпочтений покупателей. Выигрывают те предприятия, чьи продукты, услуги пользуются спросом. Поэтому, маркетинговая деятельность становится базисом, на котором строятся все рабочие процессы в организации.
At present, modern enterprises increasingly role of marketing. This is due to the diversity of goods and services, breadth of customer preferences. Benefit those businesses whose products, services demand. Therefore, marketing activity becomes a basis on which to build all workflows in the organization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6394
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розробка стратегії маркетингу на підприємстві ТОВ «ТехноЮГ».pdf274,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.