Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6394
Title: Розробка стратегії маркетингу на підприємстві ТОВ «ТехноЮГ»
Other Titles: Разработка стратегии маркетинга на предприятии ООО «ТехноЮГ»
Developing marketing strategies for the enterprise "Tehnolog"
Authors: Пархідько, О.М.
Issue Date: 2015
Keywords: маркетинг
стратегія
маркетинг
стратегия
marketing
strategy
Abstract: В даний час на сучасних підприємствах все більше зростає роль маркетингу. Це обумовлено різноманітністю товарів і послуг, широтою переваг покупців. Виграють ті підприємства, чиї продукти, послуги користуються попитом. Тому, маркетингова діяльність стає базисом, на якому будуються всі робочі процеси в організації.
В настоящее время на современных предприятиях все больше возрастает роль маркетинга. Это обусловлено разнообразием товаров и услуг, широтой предпочтений покупателей. Выигрывают те предприятия, чьи продукты, услуги пользуются спросом. Поэтому, маркетинговая деятельность становится базисом, на котором строятся все рабочие процессы в организации.
At present, modern enterprises increasingly role of marketing. This is due to the diversity of goods and services, breadth of customer preferences. Benefit those businesses whose products, services demand. Therefore, marketing activity becomes a basis on which to build all workflows in the organization.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6394
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.