Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6406
Назва: Розробка маркетингової стратегії підприємства
Інші назви: Разработка маркетинговой стратегии предприятия
Development of marketing strategy
Автори: Бурдаковська, М.В.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: підприємство
маркетингова стратегія
предприятие
маркетинговая стратегия
the enterprise
marketing strategy
Короткий огляд (реферат): Метою дипломної роботи є розробка ефективного та актуального комплексу маркетингових стратегій для ФОП Власенко Л.А. на базі дослідження його економічного становища, зовнішнього та внутрішнього середовища, діяльності основних конкурентів.
Целью дипломной работы является разработка эффективного и актуального комплекса маркетинговых стратегий для ФЛП Власенко Л.А. на базе исследования его экономического положения, внешней и внутренней среды, деятельности основных конкурентов.
The aim of the thesis is to develop effective and relevant complex marketing strategies for FOP Vlasenko L. A. on the basis of studies of their economic situation, external and internal environment, activities of key competitors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6406
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бурдаковська М.В. Розробка маркетингової стратег_ї.PDF461,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.