Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6406
Назва: | Розробка маркетингової стратегії підприємства |
Інші назви: | Разработка маркетинговой стратегии предприятия Development of marketing strategy |
Автори: | Бурдаковська, М.В. |
Дата публікації: | 2016 |
Ключові слова: | підприємство маркетингова стратегія предприятие маркетинговая стратегия the enterprise marketing strategy |
Короткий огляд (реферат): | Метою дипломної роботи є розробка ефективного та актуального
комплексу маркетингових стратегій для ФОП Власенко Л.А. на базі дослідження його економічного становища, зовнішнього та внутрішнього середовища, діяльності основних конкурентів. Целью дипломной работы является разработка эффективного и актуального комплекса маркетинговых стратегий для ФЛП Власенко Л.А. на базе исследования его экономического положения, внешней и внутренней среды, деятельности основных конкурентов. The aim of the thesis is to develop effective and relevant complex marketing strategies for FOP Vlasenko L. A. on the basis of studies of their economic situation, external and internal environment, activities of key competitors. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6406 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет міжнародної економіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бурдаковська М.В. Розробка маркетингової стратег_ї.PDF | 461,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.