Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6406
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурдаковська, М.В.-
dc.date.accessioned2017-08-04T20:14:13Z-
dc.date.available2017-08-04T20:14:13Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6406-
dc.description.abstractМетою дипломної роботи є розробка ефективного та актуального комплексу маркетингових стратегій для ФОП Власенко Л.А. на базі дослідження його економічного становища, зовнішнього та внутрішнього середовища, діяльності основних конкурентів.ru_RU
dc.description.abstractЦелью дипломной работы является разработка эффективного и актуального комплекса маркетинговых стратегий для ФЛП Власенко Л.А. на базе исследования его экономического положения, внешней и внутренней среды, деятельности основных конкурентов.-
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to develop effective and relevant complex marketing strategies for FOP Vlasenko L. A. on the basis of studies of their economic situation, external and internal environment, activities of key competitors.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectпідприємствоru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегіяru_RU
dc.subjectпредприятиеru_RU
dc.subjectмаркетинговая стратегияru_RU
dc.subjectthe enterpriseru_RU
dc.subjectmarketing strategyru_RU
dc.titleРозробка маркетингової стратегії підприємстваru_RU
dc.title.alternativeРазработка маркетинговой стратегии предприятияru_RU
dc.title.alternativeDevelopment of marketing strategyru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бурдаковська М.В. Розробка маркетингової стратег_ї.PDF461,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.