Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6452
Назва: Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства на прикладі ПАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування»
Інші назви: Пути повышения конкурентоспособности предприятия на примере ОАО «Одесский консервный завод детского питания»
Ways of increase of competitiveness of enterprises on the example of JSC "Odessa canning factory of baby food"
Автори: Проніна, О.С.
Дата публікації: 2016
Ключові слова: конкурентоспроможність
підприємства
продукти дитячого харчування
конкурентоспособность
предприятия
продукты детского питания
competitiveness
enterprises
baby food
Короткий огляд (реферат): Мета дипломної роботи: розробка та економічне обгрунтування шляхів підвищення конкурентоспроможності ПАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування». Досягнення поставленої мети обумовило необхідність вирішення таких завдань: - розкрити поняття «конкурентоспроможність підприємства; - визначити фактори, які впливають на конкурентоспроможність підприємств; - вивчити методичні підходи щодо оцінювання конкурентоспроможності підприємств; - дослідити сучасний стан та основні тенденції розвитку ринку продуктів дитячого харчування в Україні; - охарактеризувати діяльність ПАТ «Одеський консервний завод дитячого харчування» та визначити основні показники його фінансово-господарської діяльності; - провести оцінку конкурентоспроможності підприємства; - визначити шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства та здійснити розрахунок витрат на реалізацію розроблених заходів; - обгрунтувати ефективність запропонованих напрямків підвищення конкурентоспроможності підприємства.
Цель дипломной работы: разработка и экономическое обоснование путей повышения конкурентоспособности ПАО «Одесский консервный завод детского питания». Достижение поставленной цели обусловило необходимость решения следующих задач: - раскрыть понятие «конкурентоспособность предприятия; - определить факторы, влияющие на конкурентоспособность предприятий; - изучить методические подходы к оценке конкурентоспособности предприятий; - исследовать современное состояние и основные тенденции развития рынка продуктов детского питания в Украине; - охарактеризовать деятельность ОАО «Одесский консервный завод детского питания» и определить основные показатели его финансово-хозяйственной деятельности; - провести оценку конкурентоспособности предприятия; - определить пути повышения конкурентоспособности предприятия и осуществить расчет затрат на реализацию разработанных мероприятий; - обосновать эффективность предложенных направлений повышения конкурентоспособности предприятия.
The aim of the thesis: design and economic justification of the ways of improving the competitiveness of PJSC "Odessa canning factory of baby food". Achieving this goal has necessitated the following tasks: - to reveal the concept of "competitiveness of the enterprise; to determine the factors influencing the competitiveness of enterprises; - to study methodological approaches to the assessment of the competitiveness of enterprises; - to explore the current state and main development trends of the baby food market in Ukraine; - describe the activities of JSC "Odessa canning factory of baby food" and identify key indicators of its financial and economic activities; - to assess the competitiveness of the enterprise; - to identify ways to improve the competitiveness of enterprises and to carry out the calculation of the cost of implementing the developed activities; to justify the effectiveness of the proposed directions of increase of competitiveness of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6452
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проніна О.С. Шляхи підвищення.pdf427,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.