Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6453
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКавчак, Г.І.-
dc.date.accessioned2017-08-10T22:36:05Z-
dc.date.available2017-08-10T22:36:05Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6453-
dc.description.abstractМета магістерської роботи - проаналізувати стан Інтернет- маркетингу в туристичному агентстві «Воля Тревел» і розробити заходи щодо вдосконалення використання методів Інтернет-маркетингу в діяльності «Воля Тревел».Базуючись на поставленій меті, завданнями роботи є: - розглянути сутність Інтернет-маркетингу за визначеннями вітчизняних та зарубіжних економістів; - розглянути особливості та специфічні риси Інтернет-маркетингу туристичних послуг; - проаналізувати фінансові показники діяльності«Воля Тревел»; - зробити маркетинговий аналіз мікросередовища компанії та макросередовища ринку туристичних послуг України; - оцінити комплекс маркетингу підприємства «Воля Тревел»; -дослідити використання Інтернет-маркетингу у діяльності турагентства «Воля Тревел», виявити проблеми в цьому напрямку; - запропонувати рекламні заходи для комплексного вдосконалення Інтернет-маркетингу фірми; - розробити заходи щодо підвищення рейтингу сайту в пошукових системах; - побудувати імітаційну модель ефективності запропонованої рекламної компанії на основі зроблених прогнозів.ru_RU
dc.description.abstractЦель магистерской работы - проанализировать состояние Интернет- маркетинга в туристическом агентстве «Свобода Трэвел» и разработать мероприятия по совершенствованию использования методов Интернет-маркетинга в деятельности «Воля Тревел».Основываясь на поставленной цели, задачами работы являются: - рассмотреть сущность Интернет-маркетинга по определениям отечественных и зарубежных экономистов; - рассмотреть особенности и специфические черты Интернет-маркетинга туристических услуг;- проанализировать финансовые показатели деятельности«Воля Тревел»; - сделать маркетинговый анализ микросреды компании и макросреды рынка туристических услуг Украины; - оценить комплекс маркетинга предприятия «Воля Тревел»; -исследовать использование Интернет-маркетинга в деятельности турагентства «Свобода Трэвел», выявить проблемы в этом направлении;- предложить рекламные мероприятия для комплексного совершенствования Интернет-маркетинга фирмы; - разработать мероприятия по повышению рейтинга сайта в поисковых системах; - построить имитационную модель эффективности предложенной рекламной компании на основе сделанных прогнозов.-
dc.description.abstractThe purpose of this diploma is to analyze the status of the Internet marketing in a travel Agency "Liberty travel" and develop measures to improve the use of the methods of Internet marketing activities "Will Travel".Based on the goals, objectives of work are: - to examine the nature of Internet marketing definitions domestic and foreign economists; - to consider the characteristics and specific features of the Internet marketing of tourist services; - to perform financial performance"Will travel"; - make marketing analysis of the micro-environment of the company and the macro environment of tourism market of Ukraine; to evaluate the marketing mix of the enterprise "Will travel"; -explore the use of Internet marketing activities the travel Agency "Liberty travel", to identify problems in this direction; - to propose promotional activities for overall improvement Internet marketing firm; - to develop activities to increase website ranking in search systems; - build simulation model of the effectiveness of the proposed advertising company on the basis of their forecasts.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectінтернет-маркетингru_RU
dc.subjectтуристичне агентствоru_RU
dc.subjectпідприємстваru_RU
dc.subjectинтернет-маркетингru_RU
dc.subjectтуристическое агентствоru_RU
dc.subjectпредприятияru_RU
dc.subjectinternet marketingru_RU
dc.subjecttravel agencyru_RU
dc.subjectcompaniesru_RU
dc.titleІнтернет-маркетинг туристичного агентства «Воля Тревел»ru_RU
dc.title.alternativeИнтернет-маркетинг туристического агентства «Воля Тревел»ru_RU
dc.title.alternativeInternet marketing of travel Agency "Freedom travel"ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кавчак Г._. Фнтернет-маркетинг.PDF376,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.