Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6456
Назва: Моделювання поведінки підприємства на ринку електронної комерції B2B
Інші назви: Моделирование поведения предприятия на рынке электронной коммерции B2B
Behavioral modeling of an enterprise on the market of e-commerce B2B
Автори: Кліменко, А.Є.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: електронні торгівельні майданчики
електронні закупівлі
зворотній аукціон
стратегії учасників
нецінові показники
імітаційне моделювання
AnyLogic 7.3.6.
электронные торговые площадки
электронные закупки
обратный аукцион
стратегии участников
неценовые показатели
имитационное моделирование
AnyLogic 7.3.6.
electronic marketplaces
e-procurement
reverse auction
strategies of the competitors
non-price factors
behavioral modeling
AnyLogic 7.3.6.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто сутність та особливості системи електронних закупівель. Було проаналізовано практику використання електронних закупівель на підприємстві «Профі Продукт». В дипломній роботі створена модель поведінки підприємства під час електронної закупівлі, а саме під час зворотного аукціону, з урахуванням цінових та нецінових показників на електронному торгівельному майданчику в Україні.
Модель поведінки підприємств під час зворотного аукціону дозволяє прорахувати можливість перемоги при відомих нецінових показниках. В работе рассмотрены сущность и особенности системы электронных закупок. Было проанализировано практику использования электронных закупок на предприятии «Профи Продукт». В дипломной работе создана модель поведения предприятия при электронной закупки, а именно во время обратного аукциона, с учетом ценовых и неценовых показателей на электронной торговой площадке в Украине. Модель поведения предприятий во время обратного аукциона позволяет просчитать возможность победы при известных неценовых показателях.
The article examines the nature and characteristics of electronic procurement. It analyzes the practice of using e-procurement in the company "Profi Product". In the thesis work, is shown established pattern of behavior in the enterprise's e-procurement, namely during the reverse auction, given the price and non-price factors for electronic marketplace in Ukraine. The behavioral model of enterprises during the reverse auction allows you to calculate the chance of winning with known non-price conditions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6456
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клименко А.Є. Моделювання повед_нки.pdf468,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.