Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6456
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКліменко, А.Є.-
dc.date.accessioned2017-08-10T22:54:54Z-
dc.date.available2017-08-10T22:54:54Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6456-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто сутність та особливості системи електронних закупівель. Було проаналізовано практику використання електронних закупівель на підприємстві «Профі Продукт». В дипломній роботі створена модель поведінки підприємства під час електронної закупівлі, а саме під час зворотного аукціону, з урахуванням цінових та нецінових показників на електронному торгівельному майданчику в Україні.ru_RU
dc.description.abstractМодель поведінки підприємств під час зворотного аукціону дозволяє прорахувати можливість перемоги при відомих нецінових показниках. В работе рассмотрены сущность и особенности системы электронных закупок. Было проанализировано практику использования электронных закупок на предприятии «Профи Продукт». В дипломной работе создана модель поведения предприятия при электронной закупки, а именно во время обратного аукциона, с учетом ценовых и неценовых показателей на электронной торговой площадке в Украине. Модель поведения предприятий во время обратного аукциона позволяет просчитать возможность победы при известных неценовых показателях.-
dc.description.abstractThe article examines the nature and characteristics of electronic procurement. It analyzes the practice of using e-procurement in the company "Profi Product". In the thesis work, is shown established pattern of behavior in the enterprise's e-procurement, namely during the reverse auction, given the price and non-price factors for electronic marketplace in Ukraine. The behavioral model of enterprises during the reverse auction allows you to calculate the chance of winning with known non-price conditions.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectелектронні торгівельні майданчикиru_RU
dc.subjectелектронні закупівліru_RU
dc.subjectзворотній аукціонru_RU
dc.subjectстратегії учасниківru_RU
dc.subjectнецінові показникиru_RU
dc.subjectімітаційне моделюванняru_RU
dc.subjectAnyLogic 7.3.6.ru_RU
dc.subjectэлектронные торговые площадкиru_RU
dc.subjectэлектронные закупкиru_RU
dc.subjectобратный аукционru_RU
dc.subjectстратегии участниковru_RU
dc.subjectнеценовые показателиru_RU
dc.subjectимитационное моделированиеru_RU
dc.subjectAnyLogic 7.3.6.ru_RU
dc.subjectelectronic marketplacesru_RU
dc.subjecte-procurementru_RU
dc.subjectreverse auctionru_RU
dc.subjectstrategies of the competitorsru_RU
dc.subjectnon-price factorsru_RU
dc.subjectbehavioral modelingru_RU
dc.subjectAnyLogic 7.3.6.ru_RU
dc.titleМоделювання поведінки підприємства на ринку електронної комерції B2Bru_RU
dc.title.alternativeМоделирование поведения предприятия на рынке электронной коммерции B2Bru_RU
dc.title.alternativeBehavioral modeling of an enterprise on the market of e-commerce B2Bru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клименко А.Є. Моделювання повед_нки.pdf468,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.