Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6462
Назва: | Моделювання поведінки споживача на ринку електронної комерції В2С |
Інші назви: | Моделирование поведения потребителя на рынке электронной коммерции В2С The modeling of consumer behavior in the market of e-commerce B2C |
Автори: | Тодоров, О.С. |
Дата публікації: | 2017 |
Ключові слова: | електронна комерція В2С поведінка споживача модель поведінки споживача лояльність рекламна активність агентна модель імітаційне моделювання Anylogic электронная коммерция В2С поведение потребителя модель поведения потребителя лояльность рекламная активность агентная модель имитационное моделирование Anylogic e-commerce B2C consumer behavior models of consumer behavior loyalty promotional activity agent-based model simulation modeling |
Короткий огляд (реферат): | Метою написання дипломної роботи є розробка імітаційної комп'ютерної моделі, що допоможе спрогнозувати поведінку споживачів на ринку електронної комерції В2С.
Об’єктом дослідження виступає ринок кондитерських інгредієнтів. А предметом – поведінка споживачів.
У роботі розглядаються особливості ринку електронної комерції В2С; теоретичні підходи до вивчення поведінки споживачів; сучасні моделі поведінки споживачів в Інтернеті; фактори що впливають на вибір споживача; проведено аналіз продажів та конкурентного середовища компанії «Профі Продукт» на ринку кондитерських інгредієнтів; розроблена агентна модель в середовищі Anylogic; проведені імітаційні експерименти на основі яких розроблені рекомендації для компанії «Профі Продукт». Целью написания дипломной работы является разработка имитационной компьютерной модели, что поможет спрогнозировать поведение потребителей на рынке электронной коммерции В2С. Объектом исследования выступает рынок кондитерских ингредиентов. А предметом – поведение потребителей. В работе рассматриваются особенности рынка электронной коммерции В2С; теоретические подходы к изучению поведения потребителей; современные модели поведения потребителей в Интернете; факторы влияющие на выбор потребителя; проведен анализ продаж и конкурентной среды компании «Профи Продукт» на рынке кондитерских ингредиентов; разработана агентная модель в среде Anylogic; проведены имитационные эксперименты на основе которых разработаны рекомендации для компании «Профи Продукт». The purpose of writing the thesis is to develop a simulation computer model that will help predict consumer behavior in the market of electronic commerce B2C. Object of research supports market of confectionery ingredients. A subject - consumer behavior. In this paper, the features of B2C e-commerce market; theoretical approaches to the study of consumer behavior; current models of consumer behavior on the Internet; factors influencing consumer choice; analysis of sales and competitive environment of "Profi Product" on the market of confectionery ingredients; agent-based model developed among Anylogic; conducted simulation experiments based recommendations for "Profi Product." |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6462 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тодоров О.С. Моделювання повед_нки.pdf | 324,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.