Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6462
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТодоров, О.С.-
dc.date.accessioned2017-08-11T05:36:53Z-
dc.date.available2017-08-11T05:36:53Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6462-
dc.description.abstractМетою написання дипломної роботи є розробка імітаційної комп'ютерної моделі, що допоможе спрогнозувати поведінку споживачів на ринку електронної комерції В2С. Об’єктом дослідження виступає ринок кондитерських інгредієнтів. А предметом – поведінка споживачів. У роботі розглядаються особливості ринку електронної комерції В2С; теоретичні підходи до вивчення поведінки споживачів; сучасні моделі поведінки споживачів в Інтернеті; фактори що впливають на вибір споживача; проведено аналіз продажів та конкурентного середовища компанії «Профі Продукт» на ринку кондитерських інгредієнтів; розроблена агентна модель в середовищі Anylogic; проведені імітаційні експерименти на основі яких розроблені рекомендації для компанії «Профі Продукт».ru_RU
dc.description.abstractЦелью написания дипломной работы является разработка имитационной компьютерной модели, что поможет спрогнозировать поведение потребителей на рынке электронной коммерции В2С. Объектом исследования выступает рынок кондитерских ингредиентов. А предметом – поведение потребителей. В работе рассматриваются особенности рынка электронной коммерции В2С; теоретические подходы к изучению поведения потребителей; современные модели поведения потребителей в Интернете; факторы влияющие на выбор потребителя; проведен анализ продаж и конкурентной среды компании «Профи Продукт» на рынке кондитерских ингредиентов; разработана агентная модель в среде Anylogic; проведены имитационные эксперименты на основе которых разработаны рекомендации для компании «Профи Продукт».-
dc.description.abstractThe purpose of writing the thesis is to develop a simulation computer model that will help predict consumer behavior in the market of electronic commerce B2C. Object of research supports market of confectionery ingredients. A subject - consumer behavior. In this paper, the features of B2C e-commerce market; theoretical approaches to the study of consumer behavior; current models of consumer behavior on the Internet; factors influencing consumer choice; analysis of sales and competitive environment of "Profi Product" on the market of confectionery ingredients; agent-based model developed among Anylogic; conducted simulation experiments based recommendations for "Profi Product."-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectелектронна комерціяru_RU
dc.subjectВ2Сru_RU
dc.subjectповедінка споживачаru_RU
dc.subjectмодель поведінки споживачаru_RU
dc.subjectлояльністьru_RU
dc.subjectрекламна активністьru_RU
dc.subjectагентна модельru_RU
dc.subjectімітаційне моделюванняru_RU
dc.subjectAnylogicru_RU
dc.subjectэлектронная коммерцияru_RU
dc.subjectВ2Сru_RU
dc.subjectповедение потребителяru_RU
dc.subjectмодель поведения потребителяru_RU
dc.subjectлояльностьru_RU
dc.subjectрекламная активностьru_RU
dc.subjectагентная модельru_RU
dc.subjectимитационное моделированиеru_RU
dc.subjectAnylogicru_RU
dc.subjecte-commerceru_RU
dc.subjectB2Cru_RU
dc.subjectconsumer behaviorru_RU
dc.subjectmodels of consumer behaviorru_RU
dc.subjectloyaltyru_RU
dc.subjectpromotional activityru_RU
dc.subjectagent-based modelru_RU
dc.subjectsimulation modelingru_RU
dc.titleМоделювання поведінки споживача на ринку електронної комерції В2Сru_RU
dc.title.alternativeМоделирование поведения потребителя на рынке электронной коммерции В2Сru_RU
dc.title.alternativeThe modeling of consumer behavior in the market of e-commerce B2Cru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тодоров О.С. Моделювання повед_нки.pdf324,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.