Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/647
Назва: Категорія споживчого попиту як об’єкт дослідження
Автори: Гуренко, В.І.
Бібліографічний опис: Гуренко В. І. Категорія споживчого попиту як об’єкт дослідження / В. І. Гуренко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2012. – Вип. 47 (4). - С. 282-288.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сутність попиту населення на товари та послуги як складової сукупного попиту, виявлено взаємозв’язок з категорією «потреба». Викладено фактори, цінові та нецінові детермінанти, що впливають на рівень, динаміку, структуру споживчого попиту, і його класифікацію за основними ознаками. The article considers the nature of the demand for goods and services as a component of the aggregate demand and reveals its interconnection with the category of «need». Factors, price and non-price determinants that affect level, dynamics and structure of the consumer demand are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/647
Розташовується у зібраннях:Випуск 4, № 47

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гуренко В.І. Категорія споживчого попиту як об’єкт дослідження.pdf175,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.