Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6472
Назва: Ключові індикатори розвитку підприємств готельного господарства в Одеській області
Інші назви: Ключевые индикаторы развития предприятий гостиничного хозяйства в Одесской области
Key indicators of the hotel enterprises development in Odesa region
Автори: Герасименко, В.Г.
Герасименко, В.Г.
Gerasimenko, V.
Бібліографічний опис: Герасименко В. Г. Ключові індикатори розвитку підприємств готельного господарства в Одеській області / В. Г. Герасименко // Приазовський економічний вісник. – Запоріжжя, 2017. – Вип. №2 (02). – С. 42-46.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: індикатори розвитку
готелі
готельне господарство
готельна індустрія
готельні послуги
туризм
индикаторы развития
гостиницы
гостиничное хозяйство
гостиничная индустрия
гостиничные услуги
туризм
development indicators
hotels
hotel management
hotel industry
hotel services
tourism
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано сучасний стан готельного бізнесу Одеської області. Виявлено місце Одеської області серед інших адміністративно-територіальних одиниць України за показниками експлуатаційної програми. Проведено дослідження розподілу туристів за країнами з яких вони приїжджали до Одеської області. Проаналізовано коефіцієнт використання місткості. Приведено показники доходу від наданих готельних послуг.
В статье проанализировано современное состояние гостиничного бизнеса Одесской области. Выявлено место Одесской области среди других административно-территориальных единиц Украины по показателям эксплуатационной программы. Проведено исследование распределения туристов по странам, из которых они приезжали в Одесскую область. Проанализирован коэффициент использования вместимости. Приведены показатели дохода от предоставленных гостиничных услуг.
The article deals with modern state of the hotel business of Odesa region. The place of Odesa region among other administrative and territorial units of Ukraine by types of tourism was discovered. The research of tourist distribution by countries, from which tourists came to the Odesa region, was conducted. The coefficient of hotel capacity was analyzed. The income rates from providing hotel services were given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6472
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.