Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/647
Title: Категорія споживчого попиту як об’єкт дослідження
Authors: Гуренко, В.І.
Citation: Гуренко В. І. Категорія споживчого попиту як об’єкт дослідження / В. І. Гуренко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2012. – Вип. 47 (4). - С. 282-288.
Issue Date: 2012
Publisher: Одеський національний економічний університет
Abstract: У статті розглянуто сутність попиту населення на товари та послуги як складової сукупного попиту, виявлено взаємозв’язок з категорією «потреба». Викладено фактори, цінові та нецінові детермінанти, що впливають на рівень, динаміку, структуру споживчого попиту, і його класифікацію за основними ознаками. The article considers the nature of the demand for goods and services as a component of the aggregate demand and reveals its interconnection with the category of «need». Factors, price and non-price determinants that affect level, dynamics and structure of the consumer demand are presented.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/647
Appears in Collections:Випуск 4, № 47



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.