Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/647
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуренко, В.І.-
dc.date.accessioned2013-11-27T12:54:58Z-
dc.date.available2013-11-27T12:54:58Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГуренко В. І. Категорія споживчого попиту як об’єкт дослідження / В. І. Гуренко // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський нац. екон. ун-т. – Одеса, 2012. – Вип. 47 (4). - С. 282-288.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/647-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність попиту населення на товари та послуги як складової сукупного попиту, виявлено взаємозв’язок з категорією «потреба». Викладено фактори, цінові та нецінові детермінанти, що впливають на рівень, динаміку, структуру споживчого попиту, і його класифікацію за основними ознаками. The article considers the nature of the demand for goods and services as a component of the aggregate demand and reveals its interconnection with the category of «need». Factors, price and non-price determinants that affect level, dynamics and structure of the consumer demand are presented.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.titleКатегорія споживчого попиту як об’єкт дослідженняru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 4, № 47

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гуренко В.І. Категорія споживчого попиту як об’єкт дослідження.pdf175,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.