Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6592
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, К.А.-
dc.date.accessioned2017-10-21T21:19:20Z-
dc.date.available2017-10-21T21:19:20Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6592-
dc.description.abstractМетою даної дипломної роботи є вдосконалення стратегії маркетингу підприємства (на прикладі ТОВ «Україна Промишленная»).ru_RU
dc.description.abstractЦелью данной дипломной работы является совершенствование стратегии маркетинга предприятия (на примере ООО «Украина Промышленная»).-
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to improve marketing strategies of the enterprise (on the example of LLC "Ukraine Promyshlennaia").-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегіяru_RU
dc.subjectмаркетинговая стратегияru_RU
dc.subjectmarketing strategyru_RU
dc.titleУдосконалення маркетингової стратегії (на прикладі ТОВ «Україна Промишленная)ru_RU
dc.title.alternativeСовершенствование маркетинговой стратегии (на примере ООО «Украина Промышленная»)ru_RU
dc.title.alternativeImproving marketing strategy (for example, LTD. "Ukraine Promishlennaya»)ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бойко К.О. Формування маркетингової стратегії.pdf721,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.