Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6612
Назва: Аналітичний інструментарій оцінки маркетингової політики у сфері ризик-менеджменту агропромислових підприємств України
Інші назви: Аналитический инструментарий оценки маркетинговой политики в сфере риск-менеджмента агропромышленных предприятий Украины
Analytical tool of assessment marketing policy in risk-management sphere at agroindustrial enterprises of Ukraine
Автори: Андрєєва, Н.М.
Зіньковська, Д.В.
Андреева, Н.Н.
Зиньковская, Д.В.
Andryeyevа, N.
Zinkovska, D.
Бібліографічний опис: Андрєєва Н. М. Аналітичний інструментарій оцінки маркетингової політики у сфері ризик-менеджменту агропромислових підприємств України / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Економічні інновації. – 2017. – №63. – С. 10–17.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: аналітичний інструментарій
маркетинговий аудит
діагностика маркетингової політики
ризик-менеджмент
агропродовольча сфера
агропромисловий комплекс
аналитический инструментарий
маркетинговый аудит
диагностика маркетинговой политики
риск-менеджмент
агропродовольственная сфера
агропромышленный комплекс
analytical tools
marketing audit
diagnostics of marketing policy
risk-management
agro-food sphere
agro-industrial complex
Короткий огляд (реферат): У статті визначені особливості проведення маркетингової політики на агропромислових підприємствах. Досліджено основні переваги застосування маркетингового аудиту та діагностики у якості аналітичного інструментарію маркетингової політики у сфері ризик-менеджменту вітчизняних агропромислових підприємств.
В статье определены особенности проведения маркетинговой политики на агропромышленных предприятиях. Исследованы основные преимущества применения маркетингового аудита и диагностики в качестве аналитического инструментария маркетинговой политики в сфере риск-менеджмента отечественных агропромышленных предприятий.
The article defined the importance of agroindustrial sphere for the Ukrainian economy in general. The definition of the term «marketing audit» and «diagnostics of marketing policy of the enterprise» were proposed by authors. The main advantages of using marketing audit and diagnostics as analytical tools of marketing policy of agroindustry enterprises were investigated. The place of marketing audit and diagnostics in the field of risk management was considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6612
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.