Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6612
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрєєва, Н.М.-
dc.contributor.authorЗіньковська, Д.В.-
dc.contributor.authorАндреева, Н.Н.-
dc.contributor.authorЗиньковская, Д.В.-
dc.contributor.authorAndryeyevа, N.-
dc.contributor.authorZinkovska, D.-
dc.date.accessioned2017-10-24T08:11:09Z-
dc.date.available2017-10-24T08:11:09Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationАндрєєва Н. М. Аналітичний інструментарій оцінки маркетингової політики у сфері ризик-менеджменту агропромислових підприємств України / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Економічні інновації. – 2017. – №63. – С. 10–17.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6612-
dc.description.abstractУ статті визначені особливості проведення маркетингової політики на агропромислових підприємствах. Досліджено основні переваги застосування маркетингового аудиту та діагностики у якості аналітичного інструментарію маркетингової політики у сфері ризик-менеджменту вітчизняних агропромислових підприємств.ru_RU
dc.description.abstractВ статье определены особенности проведения маркетинговой политики на агропромышленных предприятиях. Исследованы основные преимущества применения маркетингового аудита и диагностики в качестве аналитического инструментария маркетинговой политики в сфере риск-менеджмента отечественных агропромышленных предприятий.-
dc.description.abstractThe article defined the importance of agroindustrial sphere for the Ukrainian economy in general. The definition of the term «marketing audit» and «diagnostics of marketing policy of the enterprise» were proposed by authors. The main advantages of using marketing audit and diagnostics as analytical tools of marketing policy of agroindustry enterprises were investigated. The place of marketing audit and diagnostics in the field of risk management was considered.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectаналітичний інструментарійru_RU
dc.subjectмаркетинговий аудитru_RU
dc.subjectдіагностика маркетингової політикиru_RU
dc.subjectризик-менеджментru_RU
dc.subjectагропродовольча сфераru_RU
dc.subjectагропромисловий комплексru_RU
dc.subjectаналитический инструментарийru_RU
dc.subjectмаркетинговый аудитru_RU
dc.subjectдиагностика маркетинговой политикиru_RU
dc.subjectриск-менеджментru_RU
dc.subjectагропродовольственная сфераru_RU
dc.subjectагропромышленный комплексru_RU
dc.subjectanalytical toolsru_RU
dc.subjectmarketing auditru_RU
dc.subjectdiagnostics of marketing policyru_RU
dc.subjectrisk-managementru_RU
dc.subjectagro-food sphereru_RU
dc.subjectagro-industrial complexru_RU
dc.titleАналітичний інструментарій оцінки маркетингової політики у сфері ризик-менеджменту агропромислових підприємств Україниru_RU
dc.title.alternativeАналитический инструментарий оценки маркетинговой политики в сфере риск-менеджмента агропромышленных предприятий Украиныru_RU
dc.title.alternativeAnalytical tool of assessment marketing policy in risk-management sphere at agroindustrial enterprises of Ukraineru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.