Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6629
Назва: Аналіз маркетингового середовища ПрАТ «Одеський завод шампанських вин
Інші назви: Анализ маркетинговой среды Чао «Одесский завод шампанских вин
Analysis of marketing environment of private JSC "Odessa factory of sparkling wines
Автори: Сачук, А.Р.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: маркетингове середовище підприємства
виноробне підприємство
виноробна галузь
маркетинговая среда предприятия
винодельческое предприятие
винодельческая отрасль
marketing environment of enterprise
winery
wine industry
Короткий огляд (реферат): Мета і задачі дослідження. Мета даної роботи  розробити рекомендації щодо підвищення ефективності використання маркетингового інструментарію в діяльності виноробного підприємства з урахуванням результатів аналізу його маркетингового середовища.
Цель и задачи исследования. Цель данной работы  разработать рекомендации по повышению эффективности использования маркетингового инструментария в деятельности винодельческого предприятия с учетом результатов анализа его маркетинговой среды.
The purpose and objectives of the study. The aim of this work to develop recommendations for improving the effectiveness of using marketing tools in the activities of wineries based on the results of the analysis of its marketing environment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6629
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сачук А.Р. Аналіз маркетингового середовища.pdf1,25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.