Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6629
Title: Аналіз маркетингового середовища ПрАТ «Одеський завод шампанських вин
Other Titles: Анализ маркетинговой среды Чао «Одесский завод шампанских вин
Analysis of marketing environment of private JSC "Odessa factory of sparkling wines
Authors: Сачук, А.Р.
Issue Date: 2017
Keywords: маркетингове середовище підприємства
виноробне підприємство
виноробна галузь
маркетинговая среда предприятия
винодельческое предприятие
винодельческая отрасль
marketing environment of enterprise
winery
wine industry
Abstract: Мета і задачі дослідження. Мета даної роботи  розробити рекомендації щодо підвищення ефективності використання маркетингового інструментарію в діяльності виноробного підприємства з урахуванням результатів аналізу його маркетингового середовища.
Цель и задачи исследования. Цель данной работы  разработать рекомендации по повышению эффективности использования маркетингового инструментария в деятельности винодельческого предприятия с учетом результатов анализа его маркетинговой среды.
The purpose and objectives of the study. The aim of this work to develop recommendations for improving the effectiveness of using marketing tools in the activities of wineries based on the results of the analysis of its marketing environment.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6629
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сачук А.Р. Аналіз маркетингового середовища.pdf1,25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.