Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6638
Title: Маркетинг підприємства на прикладі ТОВ “Альфа Парфюм”
Other Titles: Маркетинг предприятия на примере ООО “Альфа Парфюм”
Marketing enterprises on the example of «Alpha Perfume»
Authors: Шимко, Д.М.
Issue Date: 2017
Keywords: маркетинг
комплекс маркетингу
маркетинг торговельно-посередницьких підприємств
маркетингове середовище підприємства
конкурентоспроможність
удосконалення маркетингової діяльності підприємства
маркетинг
комплекс маркетинга
маркетинг торгово-посреднических предприятий
маркетинговая среда предприятия
конкурентоспособность
совершенствование маркетинговой деятельности предприятия
marketing
marketing mix
marketing
trade and intermediary enterprises
marketing environment
competitiveness
improving the marketing activities of the company
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності підприємств, проаналізовано маркетингову діяльність компанії «ALFA PARFUM» - охарактеризовано динаміку основних показників компанії, визначено особливості маркетингової політики фірми, надано ґрунтовну характеристику маркетингового середовища «ALFA PARFUM» та розраховано конкурентоспроможність підприємства. Також у випускній роботі проаналізовано маркетингову комунікативну політику компанії та визначено шляхи її покращення. В третьому розділі випускної роботи надано рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності компанії «ALFA PARFUM» які включають заходи з вдосконалення маркетингової діяльності компанії «ALFA PARFUM» у віртуальному середовищі, рекомендації щодо активізації збутової політики компанії «ALFA PARFUM» та розробку заходів з підвищення ефективності особистих продажів фірм.
В работе рассматриваются теоретические основы маркетинговой деятельности предприятий, проанализирована маркетинговая деятельность компании «ALFA PARFUM» - охарактеризована динамика основных показателей компании, определены особенности маркетинговой политики фирмы, предоставлено основательную характеристику маркетинговой среды «ALFA PARFUM» и рассчитана конкурентоспособность предприятия. Также в выпускной работе проанализированы маркетинговую коммуникативную политику компании и определены пути ее улучшения. В третьем разделе выпускной работы даны рекомендации по совершенствованию маркетинговой деятельности компании «ALFA PARFUM», которые включают мероприятия по совершенствованию маркетинговой деятельности компании «ALFA PARFUM» в виртуальной среде, рекомендации по активизации сбытовой политики компании «ALFA PARFUM» и разработку мероприятий по повышению эффективности личных продаж фирм.
The paper discusses the theoretical foundations of marketing activities of enterprises, analyzed the marketing activities of the company "ALFA PARFUM" - is characterized by the dynamics of the main indicators of the company, the features of the marketing policy of the company, provided a thorough characterization of the marketing environment "ALFA PARFUM" and designed the company's competitiveness. Also the exhaust has been analysed marketing communication policy of the company and identify ways to improve it. In the third section of the final work and recommendations on improvement of marketing activity of the company "ALFA PARFUM", which include measures to improve the marketing activities of the company "ALFA PARFUM" in the virtual environment, recommendations for enhancing sales policy of the company "ALFA PARFUM" and the development of measures to increase the efficiency of personal sales firms.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6638
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шимко Д.М. Маркетинг підприємства.pdf202,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.