Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6638
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШимко, Д.М.-
dc.date.accessioned2017-10-25T21:39:20Z-
dc.date.available2017-10-25T21:39:20Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6638-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності підприємств, проаналізовано маркетингову діяльність компанії «ALFA PARFUM» - охарактеризовано динаміку основних показників компанії, визначено особливості маркетингової політики фірми, надано ґрунтовну характеристику маркетингового середовища «ALFA PARFUM» та розраховано конкурентоспроможність підприємства. Також у випускній роботі проаналізовано маркетингову комунікативну політику компанії та визначено шляхи її покращення. В третьому розділі випускної роботи надано рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності компанії «ALFA PARFUM» які включають заходи з вдосконалення маркетингової діяльності компанії «ALFA PARFUM» у віртуальному середовищі, рекомендації щодо активізації збутової політики компанії «ALFA PARFUM» та розробку заходів з підвищення ефективності особистих продажів фірм.ru_RU
dc.description.abstractВ работе рассматриваются теоретические основы маркетинговой деятельности предприятий, проанализирована маркетинговая деятельность компании «ALFA PARFUM» - охарактеризована динамика основных показателей компании, определены особенности маркетинговой политики фирмы, предоставлено основательную характеристику маркетинговой среды «ALFA PARFUM» и рассчитана конкурентоспособность предприятия. Также в выпускной работе проанализированы маркетинговую коммуникативную политику компании и определены пути ее улучшения. В третьем разделе выпускной работы даны рекомендации по совершенствованию маркетинговой деятельности компании «ALFA PARFUM», которые включают мероприятия по совершенствованию маркетинговой деятельности компании «ALFA PARFUM» в виртуальной среде, рекомендации по активизации сбытовой политики компании «ALFA PARFUM» и разработку мероприятий по повышению эффективности личных продаж фирм.-
dc.description.abstractThe paper discusses the theoretical foundations of marketing activities of enterprises, analyzed the marketing activities of the company "ALFA PARFUM" - is characterized by the dynamics of the main indicators of the company, the features of the marketing policy of the company, provided a thorough characterization of the marketing environment "ALFA PARFUM" and designed the company's competitiveness. Also the exhaust has been analysed marketing communication policy of the company and identify ways to improve it. In the third section of the final work and recommendations on improvement of marketing activity of the company "ALFA PARFUM", which include measures to improve the marketing activities of the company "ALFA PARFUM" in the virtual environment, recommendations for enhancing sales policy of the company "ALFA PARFUM" and the development of measures to increase the efficiency of personal sales firms.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.subjectмаркетинг торговельно-посередницьких підприємствru_RU
dc.subjectмаркетингове середовище підприємстваru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectудосконалення маркетингової діяльності підприємстваru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингаru_RU
dc.subjectмаркетинг торгово-посреднических предприятийru_RU
dc.subjectмаркетинговая среда предприятияru_RU
dc.subjectконкурентоспособностьru_RU
dc.subjectсовершенствование маркетинговой деятельности предприятияru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectmarketing mixru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjecttrade and intermediary enterprisesru_RU
dc.subjectmarketing environmentru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjectimproving the marketing activities of the companyru_RU
dc.titleМаркетинг підприємства на прикладі ТОВ “Альфа Парфюм”ru_RU
dc.title.alternativeМаркетинг предприятия на примере ООО “Альфа Парфюм”ru_RU
dc.title.alternativeMarketing enterprises on the example of «Alpha Perfume»ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шимко Д.М. Маркетинг підприємства.pdf202,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.