Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6647
Назва: Маркетинг в ломбардній діяльності
Інші назви: Маркетинг в ломбардной деятельности
Marketing collateral activities
Автори: Кім, Г.А.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: ломбардна діяльність
маркетинг
ломбардная деятельность
маркетинг
collateral activities
marketing
Короткий огляд (реферат): Метою випускного проекту є розробка маркетингової стратегії і оцінка її ефективності.
Целью выпускного проекта является разработка маркетинговой стратегии и оценка ее эффективности.
The aim of graduation project is to develop a marketing strategy and evaluation of its effectiveness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6647
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кім Г.А. Маркетинг в ломбардній діяльності.pdf335,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.