Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6647
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКім, Г.А.-
dc.date.accessioned2017-10-25T22:46:27Z-
dc.date.available2017-10-25T22:46:27Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6647-
dc.description.abstractМетою випускного проекту є розробка маркетингової стратегії і оцінка її ефективності.ru_RU
dc.description.abstractЦелью выпускного проекта является разработка маркетинговой стратегии и оценка ее эффективности.-
dc.description.abstractThe aim of graduation project is to develop a marketing strategy and evaluation of its effectiveness.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectломбардна діяльністьru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectломбардная деятельностьru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectcollateral activitiesru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.titleМаркетинг в ломбардній діяльностіru_RU
dc.title.alternativeМаркетинг в ломбардной деятельностиru_RU
dc.title.alternativeMarketing collateral activitiesru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кім Г.А. Маркетинг в ломбардній діяльності.pdf335,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.