Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6709
Назва: Методологічні підходи до формування маркетингових стратегій розвитку інноваційної діяльності банків
Інші назви: Методологические подходы к формированию маркетинговых стратегий развития инновационной деятельности банков
Methodological approaches to the formation of marketing strategies for the development of innovation activities of banks
Автори: Коваленко, В.В.
Коваленко, В.В.
Kovalenko, V.
Бібліографічний опис: Коваленко В. В. Методологічні підходи до формування маркетингових стратегій розвитку інноваційної діяльності банків / В. В. Коваленко, В. Г. Піддубна // Майбутнє банкінгу: сучасні виклики та перспективи розвитку: зб. матеріалів II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Київ, 15 червня 2017 року). – Київ: КНЕУ, 2017. – С. 76-79.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: інтернет-банкінг
банківський маркетинг
поширення інновацій
дистанційне банківське обслуговування
мобільний банкінг
соціальні мережі
краудсорсінг
интернет-банкинг
банковский маркетинг
распространение инноваций
дистанционное банковское обслуживание
мобильный банкинг
социальные сети
краудсорсинг
internet banking
banking marketing
the spread of innovation
remote banking
mobile banking
social networks
crowdsourcing
Короткий огляд (реферат): У тезах досліджено методологічні підходи до формування маркетингових стратегій розвитку інноваційної діяльності банку. Визначено складові процесу формування маркетингової стратегії: формування цілей, оцінка впливу чинників, розробка стратегії, складання кошторису витрат, оцінка комплексу маркетингу. Доведено роль комунікацій у реалізації стратегій інноваційної діяльності банків.
В тезисах исследованы методологические подходы к формированию маркетинговых стратегий развития инновационной деятельности банка. Определены составляющие процесса формирования маркетинговой стратегии: формирование целей, оценка влияния факторов, разработка стратегии, составление сметы расходов, оценка комплекса маркетинга. Доказана роль коммуникаций в реализации стратегий инновационной деятельности банков.
In the theses, methodological approaches to the formation of marketing strategies for the development of the bank's innovation activity are investigated. The components of the formation process marketing strategy: the formation of goals, the assessment of the influence of factors, the development of a strategy, the compilation of an estimate of costs, an evaluation of the marketing mix. The role of communications in implementation of strategies of banks' innovation activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6709
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.