Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6709
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, В.В.-
dc.contributor.authorКоваленко, В.В.-
dc.contributor.authorKovalenko, V.-
dc.date.accessioned2017-11-23T09:29:55Z-
dc.date.available2017-11-23T09:29:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКоваленко В. В. Методологічні підходи до формування маркетингових стратегій розвитку інноваційної діяльності банків / В. В. Коваленко, В. Г. Піддубна // Майбутнє банкінгу: сучасні виклики та перспективи розвитку: зб. матеріалів II Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Київ, 15 червня 2017 року). – Київ: КНЕУ, 2017. – С. 76-79.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6709-
dc.description.abstractУ тезах досліджено методологічні підходи до формування маркетингових стратегій розвитку інноваційної діяльності банку. Визначено складові процесу формування маркетингової стратегії: формування цілей, оцінка впливу чинників, розробка стратегії, складання кошторису витрат, оцінка комплексу маркетингу. Доведено роль комунікацій у реалізації стратегій інноваційної діяльності банків.ru_RU
dc.description.abstractВ тезисах исследованы методологические подходы к формированию маркетинговых стратегий развития инновационной деятельности банка. Определены составляющие процесса формирования маркетинговой стратегии: формирование целей, оценка влияния факторов, разработка стратегии, составление сметы расходов, оценка комплекса маркетинга. Доказана роль коммуникаций в реализации стратегий инновационной деятельности банков.-
dc.description.abstractIn the theses, methodological approaches to the formation of marketing strategies for the development of the bank's innovation activity are investigated. The components of the formation process marketing strategy: the formation of goals, the assessment of the influence of factors, the development of a strategy, the compilation of an estimate of costs, an evaluation of the marketing mix. The role of communications in implementation of strategies of banks' innovation activity.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectінтернет-банкінгru_RU
dc.subjectбанківський маркетингru_RU
dc.subjectпоширення інноваційru_RU
dc.subjectдистанційне банківське обслуговуванняru_RU
dc.subjectмобільний банкінгru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.subjectкраудсорсінгru_RU
dc.subjectинтернет-банкингru_RU
dc.subjectбанковский маркетингru_RU
dc.subjectраспространение инновацийru_RU
dc.subjectдистанционное банковское обслуживаниеru_RU
dc.subjectмобильный банкингru_RU
dc.subjectсоциальные сетиru_RU
dc.subjectкраудсорсингru_RU
dc.subjectinternet bankingru_RU
dc.subjectbanking marketingru_RU
dc.subjectthe spread of innovationru_RU
dc.subjectremote bankingru_RU
dc.subjectmobile bankingru_RU
dc.subjectsocial networksru_RU
dc.subjectcrowdsourcingru_RU
dc.titleМетодологічні підходи до формування маркетингових стратегій розвитку інноваційної діяльності банківru_RU
dc.title.alternativeМетодологические подходы к формированию маркетинговых стратегий развития инновационной деятельности банковru_RU
dc.title.alternativeMethodological approaches to the formation of marketing strategies for the development of innovation activities of banksru_RU
dc.typeConference Abstractru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.