Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6710
Назва: Корпоративна соціальна відповідальність як інноваційний інструмент залучення клієнтів до банків
Інші назви: Корпоративная социальная ответственность как инновационный инструмент привлечения клиентов к банкам
Corporate Social Responsibility as an Innovative Tool for Attracting Customers to Banks
Автори: Коваленко, В.В.
Коваленко, В.В.
Kovalenko, V.
Бібліографічний опис: Піддубна В. Г. Корпоративна соціальна відповідальність як інноваційний інструмент залучення клієнтів до банків / В. Г. Піддубна, В. В. Коваленко // International Scientific Conference Modern Economic Research: Cooperation, Banking, Public Administration in a Decentralized Environment: Conference Proceedings, September 26th, 2017. – Kielce, Poland: Baltija Publishing, 2017. – С. 145-148.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: соціальна відповідальність
банківські інновації
банк
залучені кошти
клієнти банку
социальная ответственность
банковские инновации
банк
привлеченные средства
клиенты банка
social responsibility
bank innovation
bank
attracted funds
clients of the bank
Короткий огляд (реферат): У тезах визначено основні положення корпоративної соціальної відповідальності банків. Доведено її роль, як інноваційного інструменту, у забезпеченні сталої ресурсної бази.
В тезисах определены основные положения корпоративной социальной ответственности банков. Доказано ее роль, как инновационного инструмента в обеспечении устойчивой ресурсной базы.
The thesis defines the main provisions of corporate social responsibility of banks. Its role as an innovative tool in providing a sustainable resource base is proved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6710
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.