Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6710
Title: Корпоративна соціальна відповідальність як інноваційний інструмент залучення клієнтів до банків
Other Titles: Корпоративная социальная ответственность как инновационный инструмент привлечения клиентов к банкам
Corporate Social Responsibility as an Innovative Tool for Attracting Customers to Banks
Authors: Коваленко, В.В.
Коваленко, В.В.
Kovalenko, V.
Citation: Піддубна В. Г. Корпоративна соціальна відповідальність як інноваційний інструмент залучення клієнтів до банків / В. Г. Піддубна, В. В. Коваленко // International Scientific Conference Modern Economic Research: Cooperation, Banking, Public Administration in a Decentralized Environment: Conference Proceedings, September 26th, 2017. – Kielce, Poland: Baltija Publishing, 2017. – С. 145-148.
Issue Date: 2017
Keywords: соціальна відповідальність
банківські інновації
банк
залучені кошти
клієнти банку
социальная ответственность
банковские инновации
банк
привлеченные средства
клиенты банка
social responsibility
bank innovation
bank
attracted funds
clients of the bank
Abstract: У тезах визначено основні положення корпоративної соціальної відповідальності банків. Доведено її роль, як інноваційного інструменту, у забезпеченні сталої ресурсної бази.
В тезисах определены основные положения корпоративной социальной ответственности банков. Доказано ее роль, как инновационного инструмента в обеспечении устойчивой ресурсной базы.
The thesis defines the main provisions of corporate social responsibility of banks. Its role as an innovative tool in providing a sustainable resource base is proved.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6710
Appears in Collections:Кафедра банківської справи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.